torsdag 24 mars 2011

Google SketchUp!

Den här veckan har varit så rolig och lärorik! Jag har fått lära mig många nya program: Smartboard, Google SketchUp och Twitter. Laddade ner SketchUp precis och satt och lekte lite med det. Som ni kan se av resultatet så blev det inte direkt som jag tänkt mig men jag får träna lite mer... Tackar för en otroligt bra workshop med programmet. Ett program som inte är helt enkelt blev så lätt att komma in i tack vare duktiga pedagoger! Och tänka sig att det är helt gratis också! Vilka resurser det finns ute på nätet som man inte hade en aning om. Tänk vad man kan göra i klassrummet med eleverna!

2 kommentarer:

  1. Sant! Det finns hur mycket resurser som helst "där ute"! Men hur ska man hinna ha koll på saker?! Nu har jag iaf också anmält mig till fotokursen på distans. Ser fram emot lite diskussioner på skype framöver då... ;))

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Själv så är jag mer och mer intresserad av fotografering så den kursen kändes både som givande för mig personligen och i mitt yrke. Ska bli riktigt roligt!

    SvaraRadera